Ağustos 08, 2015

Nü Peride- Hakan Akdoğan


 Nü Peride’yi denizin kenarında  genelde tonton teyzelerin, torunları yandaki parkta oynarken çay içmek için tercih ettikleri bir çay bahçesinde iki saatte bitirdim. Anlayacağınız bir solukta okunacak bir kitap yazmış yazarımız. Eminim ki benim gibi bir olayı
tek pencereden değil de  birçok karakterin gözünden görmeyi seviyorsanız siz de bayılacaksınız.


 Hem Osmanlı döneminde hem de günümüzde geçen olayları ve karakterleri o kadar iyi bir kurguyla birbirine bağlamış ki Hakan Akdoğan, okurken gerçekten bana olay örgüsünün heyecanını geçirdi. Sıkılmadan acaba sonunda ne olacak diye düşünerek okudum bitene kadar.  Üstelik bu denli merak ettirmesine karşılık hiç de beklenen son ile bitirmiyor.

 Açıkçası benim okuma tarzımı bilen ve seven arkadaşlarıma mutlaka önereceğim kitaplar arasına girdi Nü Peride.

 Okuduysanız yorumlarınızı merak ediyorum lütfen benimle paylaşın :)


                                                                            -Zeze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de bu konu hakkında bir yorumun var mı ? Haydi paylaş benimle :)